sâmbătă, 25 septembrie 2010

Inscriptie pe o cruce.




De cele mai multe ori gasim scris pe cruci gen: "Amintire vesnica", "Regrete eterne", "Nu te vom uita niciodata"...
Oare aceste cuvinte mai au vreun rost, mai pot ele "sa deschida un mormant", acel mormant a carei cruce ii este "buletin"? :-/
Pentru cine sunt adresate?
Pe cruci gasim scrise de multe ori numele bunicilor... parintilor... fratilor... chiar si copiiilor nostri - trist, nu?
Stau si ma gandesc, sau mai bine zis, stau si ma intreb: "Oare raposatii n'au vrut cu totii sa moara, sau le e bine unde sunt? Poate e o lume mai buna, cine stie? :-/ ".
Inca nu pot spune nimic despre lumea "de dincolo, numai ca nu s'a intors nimeni de acolo... si nici nu se va intoarce! De ce? Tocmai v'am spus mai sus: e (probabil si chiar si sigur) o lume mai buna, atfel s'ar fi intors deja majoritatea. :))
M'am luat cu vorba si am uitat de unde am plecat... chiar, de unde? :-/
Nu stiu de unde am plecat, nimeni nu stie, nimeni nu'si aminteste cu precizie ziua si ora nasterii sale, la propriu, probabil numai geniile, la propriu, in schimb stiu ca intr'o zi mi se va aprinde si mie o lumanare langa o cruce de lemn, mai intai, si apoi de marmura, cu a iesit acum, si voi avea si eu "dreptul" la... o inscriptie pe o cruce. :)
Numai bine. :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu