luni, 20 septembrie 2010

Despre vise neimplinite si despre iubiri nereusite...



... am cunoscut un baiat, pe care, curios, il chema ca pe mine - razvan - . l'am cunoscut cand el era pe primul an de liceu - clasa a noua -. el mi'a spus: stii, razvan, visul meu e sa ajung preot, am vorbit (si) cu preotul de la mine de la tara, cand am fost o data in pelerinaj la frasinei, si i'am spus: "parinte, mi'ar placea sa ajung preot, episcop si, de ce nu, patriarh", la care preotul mi'a raspuns: "oho! n'ai vise mari...".
... acest baiat, razvan, mai avvea un vis, vis pe care mi l'a spus anul asta, la Bucuresti: el vroia sa schimbe lumea... a vorbit si pe mess cu o fosta colega de clasa din timpul liceului si i'a spus lucrul asta, si s'a ales doar cu atat: colega respectiva, al carui nume n'a vrut sa mi'l divulge, la' intrebat: "Vrei sa te reintalnesti cu Catalina? Stiu ca s'a despartit de baiatuldragut cu care era...". (Catalina e fosta si singura prietena a lui razvan - el mi'a spus asta!). A vorbit si cu un baiat, Nicu, si i'a spus ca vrea sa faca actiuni de caritate, prin care se intelege ca vrea, el, razvan, sa schimbe, sa inceapa prin a schimba viata in romania. Nicu i'a spus ca traim intr'o tara libera, intr'o lume libera (atat cat e) si ca fiecare are drreptul sa faca ce ii place... (lui razvan i'ar fi palcut, spre exemplu, sa nu mai fi gay si lesbi in romania, astfel incat sa nu mai fie nici parada cu pricina... - vise. tata, razvane, vise! :)) ).
... si in al treilea rand, da' nu ultimul, razvan mi'a povestit de singura si fosta lui prietena, Catalina, la care a tinut, cu care ar vrea sa ma fie chiar si acum, dupa o pauza de 5 ani, da'... numai ca... ea, din spusele lui, din cate a inteles el, nu'l mai iubeste... :( trist, nu? :(( de, mah, razvane, ce sa faci? asta e? cum ar zice cineva: "mai snnt fete, nu se termina lumea la Catalina.". "Da, imi spune razvan, da', desi tineam la ea, si ma suna ea mai mult decat o sunam eu, ca o sunam si eu, si ne mai si intalneam - razvan e din Pitesti, iar Catalina - din Mioveni - am stiut, continua razvan, am stiut ca ne vom desparti din primele zile; adevarul e ca n'am stat nici mult impreuna - pe 14 decembrie 2004 ne'am vazut prima data, iar e pe 16 decembrie, la doua zile dupa, si pana pe... pana inainte de ziua lui razvan, 19 februarie 2005, cu cateva zile inainte, n'au mai fost impreuna... :( doua luni... :(( razvan a vazut, din cate mi'a spus peste ani, in aceasta perioada el a vazut cum e sa ai o prietena in timpul liceului... mi'a mai spus ceva razvan si, cu asta inchei - :D :) - mi'a spus ca, daca fosta luiu prietena Catalina ar vrea sa mai fie impreuna, el s'ar duce si pana la capatul lumii pentru ea... :-O razvan a mai cunoscut si alte fete, ambulatoriu, da' nici una ca si Catalina... - 8-> :P - a avut si o poza, una singura, in care erau doar ei doi - poza e la Catalina, din cate mi'a spus, i'a dat'o ei. Intrebare: O fi mai avand'o? O fi aruncat'o? O fi pitit'o prin cine stie ce album in cine stie ce sertar?... Asta numai ea poate sti...
... multumesc pentru ascultare si... vizionare placuta in continuare la urmatoarele postari publicate ce le veti citi - :P :) -.
Razvan. :-B ;) :) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu