luni, 27 septembrie 2010

Eu despre mine.



Ma numesc Razvan....
... m'am nascut pe data de 19 februarie 1987...
... am un frate geaman, cu care nu seaman nici la propriu, nici la figurat... :-O :-/
... suntem bizigoti (sau cum s'o fi numind)... :-/
... am probleme cu vederea din nastere...
... nu sunt nici "geniu", dar nici "analfabet", ci ma consider un copil obisnuit (am invatat sa citesc si sa scriu pe clasa intai)... :-/
... cand eram copil (pana la varsta de 7 ani) imi doream sa ajung preot (cand eram pe clasa a 8'a imi doream sa ajung medic oftalmolog); dorinta a revenit in timpul liceului... :-/
... mi'am mai dorit sa ajung aviator... :-O :-/
... la varsta de 11 ani a murit bunicul din partea tatalui... :(
... la varsta de 12 ani a murit bunicul din partea mamei... :((
... la varsta de 16 ani a murit tatal nostru :-O :(((
... am fost in aceeasi clasa cu fratele meu 12 ani... :-O :-/
... de la varsta de 13 ani - 2000 - , am inceput sa fiu pasionat de numismatica, mai exact am inceput sa colectionez monede... :-/
... cea mai veche moneda pe care o am e din Roma, din secolul XVII... :-O :-/
... din 2001 am inceput sa colectionez bancnote... :-/
... din 2007 am inceput sa colectionez medalii... :-/
... am urmat cel mai bun liceu al orasului in care locuiesc, dar nu l'am urmat pe drept, adica am optat pentru liceul economic "Maria Teiuleanu", am intrat, pana la urma, la liceul teoretic Dacia, insa noi fiind frati gemeni, am avut "sansa" sa il urmez pe fratele meu - <:-P -, dupa care am facut cursuri de reflexoterapie, scoala postliceala de asistent de farmacie si cursuri de masaj, ultimele la Bucuresti... :-/
... am participat la olimpiada la religie pe clasa a 11'a, olimpiada unde nu m'am calificat...
... am facut operatie de glaucom in clasa a 10'a la Iasi, operatie facuta de domnul profesor doctor Dorin Chiselita, pentru mine si nu numai, cel mai bun medic oftalmolog din tara, specializat pe galucom... :-O :-/
... am repetat operatia, esuata, din 2004 - clasa a 10'a - in 2007, operatie care a fost un succes!!! <:-P :)
... operatia a durat doua ore, a implicat si operatie de glaucom si de cataracta, a fost filmata, si a avut loc la clinica "Oftaprof" din Iasi pe data de 23 noiembrie 2007, putin dupa pranz, daca am retinut exact... :-O :-/
... de pe urma acestei ultime operatii am fost prezentat la un congres oftalmologic, de catre domnul profesor Dorin Chiselita, congres la care au venit doctori din S.U.A. si Polonia... :-O :-/
... cam atat, in mare, despre mine, daca pot spune asa... :)

Un comentariu:

  1. se pare ca esti un caz fericit , eu sunt un caz nefericit in urma operatiei facuta de domnul doctor Chisalita , si multe cazuri sunt ca mine de pierderea vederii sau nerecuperarea dupa operatie , daca mai sunt cazuri nefericite mi-as dori sa ne adunam toti sa facem ceva in urma malpraxisului medical

    RăspundețiȘtergere