sâmbătă, 18 iulie 2009

Impresii de la colegi.




Pentru Razvan, in amintirea zilei de azi, fireste…Ma bucur ca esti insistent! Ramane sa-ti fixezi scopul (sau cum vrei sa-I spui).Numai bine!Andrei Constantin.

02 02 ‘06Made by Lorry Blonda :P11:15 – ora de matematik optional cu DinulescuHm… e ultima sapt de sc din sem I… avem aproape toate mediile incheiate, mai putin la franceza (urmatoarea ora). Probabil k trebuie sa-mi invat referatul dar… m-am gandit sa scriu cateva idei…Se termina sem I si mai sunt doar febr, martie, apr, mai: sunt… hmm, aprope 5 luni pana la marea despartire si examenul final (bacul).O sa fie greu… atatia ani petrcuti impreuna (bine, k, de fapt, dc ne gandim sunt doar 4… dar park au trecut mai multi pt ca aici am petrecut clipe frumoase si ne-am facut prietenii kr speram sa ramana pe viata… desi nu stii niciodata unde te duce firul destinului.Hm… sa zicem sa asta a fost asa o introducere… deocamdata nu mai am inspiratiedar nu scapi asa usor… o sa umplu multe foi din agenda asta pe care poate vom avea ocazia peste cativa ani sa o citim impreuna si sa ne amintim cu bucurie de acesti ani care au insemnat viata noastra de liceeni.Deocamdata atat… ma duc sa ma mai uit un pic pe referatul ala :PKisses… “Ramaneti aproape… revenim!” :D12 02 ’06 21:34 Hmm… s-a dus si o sapt de vacant si incepe scoala, semestrul II… si suntem din ce in ce mai aproape de bac… dar sa nu vb de lucruri triste… Sapt asta desi a fo vacant am fost in pana de idei… nu am mai scris nik si main ear trebui sa iti dau agenda inapoi...Hmm… pt ca sunt in pana de idei o sa scriu o mel compusa de mine… nu e cine stie ce… e doar o poezie de dragoste compusa intr-o ora de geografie in cls a X-a :P si ca sa “ma dau mare” tre’ sa precizez k a fost publicata in ziarul din Oradea… he… he… ce stii u :DOk… am sa scriu poezia si apoi mai vedem.Sper sa iti placa.
NINGE
Ninge…
Si fulgii cad
De pamant se sparg
Ca lacrimile mele
De obraj-ncinsi
De dorul tau aprinsi
Ma gandesc la tine
Daca mai tii la mine
Ce s-a intamplat cu noi doi
Oare putem da timpul inapoi?
Sa ne fie iar bine
Sa nu mai ninga peste mine?
Lorry :P
Da… aia a fo poezia… ti-am spus eu ca nu e mare lucru… sper ca nu a I fost dezamagitCe sa mai scriu eu… (nu mai am idei… as putea sa iti spun doar ca imi pare foarte rau ca se termina liceul…Tre’ sa recunosc ca am avut o clasa (parerea mea) foarte buna adica desi au existat si bisericute si neintelegeri (k de… fara de ele nu se poate)… eu zic k ne-am inteles bine…Peste o luna si un pic o sa fie banchetul. Sper ca o sa ne apropie… ma refer la toti din clasa… macar acu… pe ultima suta de metri k dup-aia… nu stii unde te duce viata…Si nu se stie dc ne vom mai reuni vreodata ca sa ne aducem aminte de zilele petrecute impreuna, de anii de liceu…Acu pe final de pagina in agenda :P trebuie sa iti urez din suflet tot binele din lume! Sa iti ajute Dumnezeu sa iti indeplinesti toate visele si sa it idea forta sa lupti pentru ele…Sa fii sanatos si fericit si sa iti gasesti iubirea adevarata.Si asa ca in incheiere niste… nici nu stiu cum sa le numesc… niste… randuri :P un citat care mie mi-a placut foarte mult:
“Sa poti sa crezi
Cand unii te inseala!
Sa poti sa crezi
Cand altii te doboara!
Sa poti pastra ce altii vor s-alunge
Sa razi chiar daca sufletul tau plange!
Si cald tu sa ramai
Chiar daca afara ninge!
Aceastai arta de a invinge!”
OK! Gata! asta e! Sper sa-ti placa si… peste ani, cu visele implinite :P , sa ne intalnim si sa recitim aceste randuri!Pupici multi de la mine pentru tine!Cu drag, Lorry (Blonda).Ca element distinctive, ca sa iti aduci aminte de mine :P , o sa iti umplu cu fluturasi paginile. :P
N-am mai scris de mult :DJo KISS fm 91,2 :P Hello! Ce faci? Dupa cum vezi, am avut o tentativa de scris… sa zici ca nu am inspiratie… cum a avut Blonda… k nush cat o sa scriu sau ce… cred ca numai aberatii…Aq e 17:00… 6 martie 2006Ma tot chinui sa invat la istorie… k maine “evoluez” JMi-am adus aminte k am o poza din clasa a IX-a… q tine si cu Flo… ce fete aveam… da e haioasa poza… si ti-o dau tie… desi nu cred ca e cine stie ce… da uite k aveam poze! din clasa a IX-a… cand nu ne cunoasteam asa de bine… k nu prea vorbeam… k acu te consider un bun prieten (chiar daca ma stresezi cu faza ca nu vrei sa vii la banchet. da’ astea sunt mici detalii) si chiar ma bucur k ne intelegem… si sa stii k dupa ce terminam liceul nu o sa scapi de mine…V-o promit k o sa pastram legatura si o sa mai vb… da’… tre’ sa-mi promiteti si voi asta… Asa da… J Deci… promisiunea e promisiune…Sa vedem… am poza q tine din clasa a IX-a… Da’ ce vad yo aici?... … iti spun?... sau mai bine iti arat… Bine… Stiu… sunt o diva :P… d’oh… o poza din clasa a XII-a… yoy ce schimbare… Asta e mult mai clara… Tu, Blonda si eu… ce tare… si asta e pentru tine… Gata tata!... Gata cu aberatiile…Pai gata pe ziua de azi… poate o sa mai scriu si in alta zi… da’ acu nu mai am nici o inspiratie… te pupik dulcic…
Jo(e)!12.III.2006Hello!... Scuze k nu am mai scris… da’ stii tu… vine bac-ul… si… yoy! mai sunt doar 11 saptamani… si atat… gata cu “relaxarea”… vine stresul cel mare si ne despartim… teoretic… ca practic o sa ne mai intalnim… hai k nu o sa mai lungesc… Scuze k am tinut agenda atat de mult… si… vreau sa iti urez MULTA BAFTA… la bac si in viata… si ai grija de tine… Te pupic foarte foarte dulcic…IOANAJ <- Asa sa te vad dup ace terminam cu toate examenele… CLAR? Jo(e)Pitesti.
18.03.2006Buna! Incep aceste randuri prin a ma prezenta. Eu sunt Balta Andreea (“Sefa”), colega ta de clasa dintr-a IX-a. Poate ca peste ani nu o sa-ti mai amintesti prea multe despre mine, dar sigur iti vei aminti ca eu tot “sasai” la colegi sa faca liniste. As vrea sa nu mai fac asta, dar mi-a intrat in reflex. Mereu imi zic:“cu ce drept le spun eu sa faca faca liniste cand ei sunt oameni in toata firea”, dar ma ia gura pe dinainte. Si “ss”si iar “ss”… Dar cand ma gandesc ca mai sunt doar cateva luni de scoala, regret ca nu o sa mai fac asta doar putin timp… Regret ca ma voi desparti de colegii nostrii de care, sincer, m-am atasat foarte mult. Cand am hotarat sa vin la “Bratianu” m-am temut ca voi intalni copii de “bani gata”, dar am intalnit niste oameni de treaba, cu suflet bun. Asa sunteti toti colegii mei, fara exceptii, de aceea va admir pe toti, chiar daca nu arat asta la toti. De la fiecare dintre voi am invatat cate ceva despre viata. Fiecare dintre noi are cate ceva special, cate ceva admirabil in adancul sufletului sau. Mie mi se pare ca in clasa majoritatea suntem uniti, pentr umine asta neinsemnand unitate si la “chiul”. Stii foarte bine ca eu nu sunt de acord cu “chiulul” si sper ca asta sa nu fie un motiv ca tu sau ceilalti sa fiti suparati pe mine. Am anumite principiI pe care nu vreau sa le tradez, si in plus nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Nu fac asta din rea vointa, ci dintr-un simt al datoriei adandc insusit de mine. De asta si invat atat de mult. Simt ca asa este cel mai bine pentrui mine, pentru viitorul meu, pentru familia mea. Poate ca multi zic:”Andreea invata tot timpul, nu mai stie atceva”, dar pot sa te asigur ca stiu sa fac mai multe lucruri in afara de invatatura: imi place, de exemplu, sa ascult muzica (in special mai lenta pentru ca sunt o fire mai romantica (poate nu stiai asta pentru ca nu ma afisez asa in lume), din aceea care plange vazand filme de dragoste, in special cu final trist), sa cant prin casa, sa dansez, sa ma uit la televizor, sa fac sport (handbalul este o pasiune de-a mea; in generala am jucat in echipa scolii), sa gatesc etc. Despre mine ce as putea sa-ti mai spun, intrucat a,m inceput sa vorbesc despre persoana mea: sunt incapatanata (sunt Scorpion – 16.11.1986), chiar daca nu am dreptate imi sustin parerea, ceea ce pe unii ii deranjeaza, spunand ca nu vreau sa-I inteleg si pe ei. Poate ca si cu tine s-a intamplat asta si imi cer scuze. De obicei imi pare rau cand ma contrazic si nu am dreptate.Altceva… nu-mi place sa ma laud (daca am facut asta poate inconstient), si nu-mi place nici ca altii sa se laude. Nu-mi place sa mint, dar mai ales sa fiu mintita sau luata peste picior. Mai nou, am descoperit ce frumos e sa ai prieteni si sa te distrezi alaturi de ei (asta am invatat de la voi, colegii mei).Acum sa vorbim si despre tine. Esti un baiat de treaba, cuminte, un prieten devotat (asta am descoperit-o in ultimul timp prin modul in care comunici cu Blonda si cu Jo si imi place). Sunt sigura, am incredere, ca tu poti invata foarte bine, dar cateodata esti cam “lenes”. Apreciez la tine corectitudinea (faptul ca nu vrei sa copiezi de la nimeni) si faptul ca ai reusit sa te schimbi (la inceput erai mai rezervat, dar acum comunici foarte bine cu noi, colegii tai), dar mai ales pentru faptul ca iti asumi responsabilitatea pentru actele tale (sunt multI oameni care mint, fac orice sa nu justifice, dart u sti cinstit si curajos. Bravo!). Apropo de schimbarea ta, imi pare rau ca am avut niste divergente legate de asta (cand iti spuneam sa fii tu insuti!), imi pare rau daca te-am facut sa te simti rau. Am inteles si eu insa ca e nevoie sa mai imprumutam si de la unii si de la altii anumite fapte, atitudini, pentu a ne forma propria personalitate. Asta e conditia trairii intr-o colectivitate.Credeam ca nu stiu ce sa scriu, dar pare ca m-am intins pe multe pagini (dar stii ce se spune ca “scriind iti vin ideile”). Sper sa nu te supere ceva din ce ti-am scris, dar am incercat sa fiu sincera.In final, cum se apropie banchetul (ma ie doar o saptamana), sper ca ne vom simt icu totii foarte bine. Mai mult, vreau sa-ti spun ca intotdeauna iti voi acorda sprijinul meu cand vei avea nevoie (chiar daca dupa cum ai vazut iti mai spun ca nu pot pe moment si sa nu ma sacai (scuze pentru situatii dintr-astea, dar am si eu momente cand sunt ocupata sau suparata) ). Mi-ar placea sa comunicam toti si dupa ce vom termina liceul.Acum, chiar in final, iti urez mult, mult success, sanatate, fericire, sa fii un invingator in tot ceea ce faci. Iata si cateva cuvinte care mie mi-au placut cand le-am citit sau auzit:“Daca exista fericire, daca exista oameni fericiti, daca fericirea se poate bea, atunci iti urez sa bei o cupa plina!”“Orice om curajos este si om de incredere!”“Judeca oamenii dupa ceea ce fac, nu dupa ceea ce zic!”“Cei mai buni iongeri ai nostril sunt prietenii carora le putem mereu adresa rugaciunile si sfaturile!”Succes la bac si la admitere!!!Cu drag,Andreea Balta.P.S.:Scuze scrisul si “purcelusii” de pe foile pe care ti le-am scris, dar stii ca la mine aceste probleme au existat dintotdeauna!
TarziuGeeorgianaCristina
Buna!27. 03.2006. Iata ca a trecut si banchetul,iar incercarile vietii se apropie din ce in ce mai mult… (stii la ce ma refer, dar hai sa nu vb despre asta asa de repede). Eu m-am distrat foarte mult la Predeal, sper k si u, si sincer nu ma asteptam sa iasachiar asa de bine, mai ales dupa prima seara cand se zvonise k intrarea la discoteca e 200000 – 300000 si multi nu mai voiau sa mearga, stateam si separate, dar slava Domnului totul a fost super, pana la urma. Discoteca Rose Marie, a fost super, iar pe partie a fost super distractie. Dirigu’ a fost super bestial, s-a batut cu noi cu zapada, cot la cot, s-a dat cu sania, s-a tavalit in zapada … SUPER DIRIG. La masa festiva toate fetele au fost super elegante, iar baietii aratau super bine in costume, excelent as putea spune. Abia astept sa vad pozele din banchet. Maine am sa le vad cu siguranta, astazi fiind prima zi dupa banchet. Ma bufneste rasul cand ma gandesc la ce putea spune Stea al nostru atunci cand era beat … J))))))) Super comic.Cam atat despre banchet, am vrut sa-ti amintesc un pic, peste ani si ani cand vei avea parul alb J) te va ajuta cu siguranta sa-ti amintesti de aceasta excursie.Hai sa ma prezint putin k sa nu ma uiti. Pai ma numesc Tarziu Georgiana Cristina, sunt nascuta pe 20 sept. 1986 si sunt in zodia fecioarei. Sunt o tipa scunda, bruneta …. Incapatanata, imi place sa ajut oamenii, sa respect si sa fiu respectata; ador muzica si sper sa am si eu un pic de noroc si sa ma lansez pe viitor ……. vise si iar vise …, imi place sa dansez …. cam atat k ce e mult strica. A, am uitat sa spun ca nu suport sa fiu mintita si ca nu-mi plac oamenii interessati si cu doua fete.Despre tine pot spune ca esti un tip de treaba, cinstit, ferm, cu credinta in Dumnezeu si cu un suflet bun. Adminr la tine faptul ca nu vrei sa trisezi, lucru foarte bun si rar intalnit. Eu cred … adica as vrea sa-ti spun un sfat; dc vrei il urmezi, dc nu il uiti: Increde-te in tine mai mult, sunt sigura k dc-ti propui ceva reusesti, dc lupti si faci ceva pt ceea ce-ti doresti vei reusi … (sper k stii ce am vrut sa spun si sa reflectezi un pik). Imi pare rau dc te-am suparat vreodata, dc n-am avut rabdarea necesara sa te ascult, dar uneori toti avem moment de tristete, de indispozitie … nu e o scuza, stiu, dar asta e adevarul. Sper k te-ai decis la ce facultate vrei sa dai si iti doresc din toata inima sa intri acolo unde vrei asa cum im doresc pt toti. Sunt convinsa k ai emotii, dar trebuie sa le depasesti, mergem cu Dumnezeu inainte si totul va fi bine. Iti doresc de asemenea multa sanatate pe viitor, sa-ti gasesti perechea, sa iubesti si sa ti se raspunda la iubire in aceeasi masura pt k numai asa vei fi fericit, sa dea Domnul sa realizezi tot ce iti doresti.Pai, chiar nu stiu ce sa mai scriu asa k inchei prin a-ti ura:MULTABAFTALA BACSI LA ADMINTERE!SA FII IUBIT, SANATOS SIFERICIT!(In curand ne vom desparti; eu n ustiu cum te simti u, dar de cate ori ma gandesc la asta ma itristez super mult pt k m-am atasat foarte mutl de voi si-mi va fi greu sa nu va vad zi de zi, dar sper sa tinem legatura si sa ne intalnim fericiti la reuniunea de peste 10 ani. De dirigu’ imi va fi super dor pt k e ca un al doilea tata pt mine.)Iubeste ce creziIubeste ce veziIubeste si luptaCa viata e scurta!“Vreodata cand vei sta pe ganduriSi-ai sa te intrebi de ce traiestiUn tainic gand iti va raspunde:SA LUPTI, SA SPERI SI SA IUBESTI!”“Soarele rasare n uca sa apuna, ci ca sa lumineze pana apune!”Sa stii sa pierziCand vrei, sa aiSa nu regretCand vrei sa dai!“A iubi inseamna CEVA, restul inseamna NIMIC!”MULTI PUPICI!PA! PA! (Numai bine)
“Cu cat cauti sa placi la toata lumea, cu atat esti in primejdie sa nu fii respectat de nimeni.” (Delacroix)
Nush ce ar trebui sa iti scriu in aceasta agenda … nu are sens sa ma descriu pe mine pentru ca déjà ti-ai format o parere despre mine si nu vreau sa o schimb .. pot sa-ti spun k sunt o lasa si k uneori mi-e frica sa exprim ceea ce simt cu adevarat … nu am prea multa incredere In mine, dar … singura reactive e care o detest din partea celorlalti e MILA … support orice, numai asta nu … prefer sa starnesc uar, manie … sunt impulsive dar nimeni nu ma cunoaste cu adevarat … ufff … scuza-ma dar ma simt deprimata … cred k am nevoie de un prieten … cel putin asa imi ziceIn fine, akm sa vb si despre tine … sper k te-ai distrat la banchet … eu cred k esti un tip destul de destept doar k esti prea comod si prefer sa fii luat de (scuze k iti zic asa) … mai fa si u ceva … nu mai astepta sa iti sara tot timpul cineva in ajutor … nu-I vei avea toata viata pe cei dragi alaturi de tine sa te ajute … nu vrei sa fii tu cel care ii ajuta? … stiu k poti!!! … esti o persoana extraordinara!!!
“Nu te teme de maine, Dumnezeu e déjà acolo.”
“Unii oameni se tem asa de mult de moarte, k nici n-apuca sa traiasca.”
02.05.2006Hai noroc ba’ Finule!Nu cred ca mai are rost sa iti spun cine sunt … k probabil te-ai prins sit u cand ai citit titlul.In primul rand tre’ sa iti cer scuze ca am tinut agenda atata timp si nu am scris deloc … da’ pur si simplu am fost super ocupat … si mai ales aiurit, k doar ma cunosti … si tre’ sa-mi cer scuze k te-am mintit in seara asta k am scris in ea si k ti-o aduc maine, k nu prea am avut de ales … k daca-ti ziceam k ti-am scris, si k ti-o aduc nush cand, uitam précis si trebuia sa o mai tin nush cat timp … in felul asta m-am obligat sa scriu in seara asta si sa ti-o aduc.Hai ca déjà m-am enervat … k scriu prea mic .. deacu’ scriu pe cate 2 randuri k nu mai tine ;-)Nush ce sa zic … poate ca peste ani nu vom mai fi atat de aproape si nu ne vom mai vedea asa de des … dar sper ca nu mai vei uita … sigur ca sunt multe lucruri despre care sa-ti amintesti de mine … unele frumoase, altele mai putin frumoase. Eu sper insa ca vor ramane numai cel frumoase pt ca numai ele ne fac sa zambim atunci cand privim in trecut si sper ca viata sa iti ofere momente de care sa iti amintesti cu placere si sa zambesti.S-au intamplat multe in viata de liceu … de cand ne cunoastem … nush … da’ imi pare bine ca ne-am cunoscut si ca am fost si sper ca vom fi in continuare prieteni.Din clasa noastra cel mai aproape am fost de tine si de Florin; a mai fost si Blonda o perioada dar apoi nush ce s-a intamplat de s-au racit relatiile … oricum imi pare bine ca nu s-a intamplat acelasi lucru si cu voi.Vreau sa profit de ocazie si sa-mi cer scuze pt toate fazele naspa pe care ti le-am facut … k au fost si din astea … mai ales la inceput cand nu ne intelegeam asa de bine … stiu ca mai faceam misto de tine si chestii d-astea … m-ai facut sa-mi dau seama apoi ca lucrurile nu stau chiar asa … k esti o persoana normal, insa care vede altfel lucrurile … si fiecare are dreptul sa gandeasca asa cum vrea … oricum au trecut fazele alea si am descoperit ca esti o persoana deosebita, un om care poate sa-ti fie prieten in adevaratul sens al cuvantului.Apropo … nush daca mai e necesar sa-ti mai spun, dar vreau sa stii ca te poti baza pe mine oricand … daca ai nevoie de un sfat sau pur si simplu te framanta ceva si vrei sa-mi ceri parerea sau indiferent ce alta problema ai avea, daca pot sa te ajut, o fac cu cea mai mare placer.Sunt multe lucruri pe care le apreciez la tine, esti un om de la care am multe de invatat, atat eu cat si multi altii … nu pot sa-ti spun ce anume pt ca sunt lucruri pe care mi-e greu sa le exprim in cuvinte … important este ca ai aceste calitati si nu este putin lucru.Uite yo imi aduc aminte ca noi ne-am apropiat mai tare in vacanta dintre a 9-a si a 10-a … cand ieseam pe afara aproape in fiecare seara: eu, tu, Florin, Boby, Blonda si uneori si altii … dar eram noi cativa care eram prezenti mereu la datorie … “trupa de soc” … ce vremuri erau … si acum ma gandesc ca mai avem foarte putin timp si teminam liceul … ce naspa … aproape ca-mi dau lacrimile!Fii atent la mine! Ca tot am ajuns la subiectu’ asta … odata ce terminam liceul vine inevitabil si BAC-ul … si vreau sa-ti sa te apuci tata k lumea de invatat … si daca nu reusesti sa inveti bine sau nu termini tot de invatat vreau sa-mi promiti ceva … stiu ca tu vrei sa copiezi … dar daca nu stii, macar la BAC sa faci si tu o exceptie … k oricum il ai pe Florin in fata ta … asa ca te rog yo sa iei si tu de la el … sa nu dea dracu’ sa pici BAC-u’ k ne suparam, da? Si sa ai grija si la oral … sa vorbesti si tu mai rar sa inteleaga si aia! Asta vreau sa faci tu pt mine … sa iei BAC-u’ … chiar daca va trebui sa copiezi!!!Stau si ma gandesc acu’ … kre va fi imaginea ta despre mine peste niste cati ani … si cred k aceeasi k acu: tampitu’ ala din banca a 4-a de pe randul din mijloc, care vorbeste tot timpul si se bate cu Stelica si care incearca sa fie tot timpul binedispus sis a-I binedispuna si pe cei din jurul lui … si probabil k-ti mai amintesti de mine si knd iau fata aia de drac si rad tot timpul si ii enervez pe colegi sau fac vreo tampenie … asta cred ca o sa-ti amintesti de mine si peste cativa ani … pt ca in definitiv asta sunt!!! :PPPPPBa’ finule hai ca ma pregatesc si eu sa inchei … k e destul de tarziu si mi-e cam somn … sper sa nu uit maine sa iau agenda cu mine sis a ti-o dau.Stai asa … k mi-am adus aminte ceva … foarte important … vezi ca asta cu finu’ si cu nasu’ n ue gluma … cand o sa-ti gasesti fina potrivita … pt k sunt sigur ca o s-o gasesti sa stii ca vreau sa-ti fiu nas … si vezi k ti-am zis ca nu glumesc … vb foarte serios!!!Uite ca sa nu uiti iti fac aici un semn de exclamatie!!!!La asta mare nu cred ca te asteptai! J)) … da’ sa nu uiti! :PDak ma uit putin in urma cred k am scris cel mai mutl de pana acum … asa ca ar trebui sa ma opresc sa nu-ti mananc prea multe foi … sa nu fiu egoist ca poate mai vor si altii sa scrie.Ma, sincer sa fiu nu prea ma pricep la incheieri d’astea pompoase … bla, bla, bla … nu pot decat sa-ti urez multa bafta la BAC, Admitere si in viata, sa-ti ajute Dumnezeu sa-ti indeplinesti toate visele, sa fii sanatos, iubit, fericit si sa iasa bine controlul la care stiu ca trebuie sa te duci cat de curand! Si nu In ultimul rand sper sa ramanem prieteni si continuare!!!Hai salut, Finule!!!Sunt nascut pe 11. 09. 1987 si sunt in zodia FecioaraTel: 0723177505, 0248611660ManoBa’ stii ceva?Am uitat sa-ti zic ceva: d fapt ma cheama Manolescu Bogdan – Alexandru, Str. Exercitiu, Bl. A5, Sc. C, Et. 1, Ap. 4, Pitesti, Jud. Arges.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu